روش های تست و مرجوعی
مشتریان گرامی میتوانند در صورت عدم رضایت از محصول تا ۲۴ ساعت پس از دریافت، موضوع را از طریق واتساپ به ما اطلاع دهند. با توجه به اینکه بخش زیادی از محصولات ما مواد غذایی هستند، نگهداری نامناسب پس از تحویل میتواند باعث تغییر کیفیت یا فساد کالا شود؛ به همین دلیل امکان پذیرش مرجوعی پس از این بازه زمانی وجود ندارد.
عودت وجه تنها پس از دریافت کالای مرجوعی و بررسی وضعیت آن انجام میشود.
در صورتی که بخش قابلتوجهی از محصول مصرف شده باشد یا کالا از حالت اولیه و بهداشتی خود خارج شده باشد، حتی در صورت برگشت بسته، ممکن است امکان عودت وجه وجود نداشته باشد. در این موارد موضوع بهصورت موردی بررسی شده و با مشتری توافق لازم انجام خواهد شد.
برای اعلام نارضایتی، درخواست مرجوعی یا پیگیری وضعیت، ۷ روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب تنها از طریق واتساپ پاسخگو هستیم.
توضیح قانونی:
طبق مقررات تجارت الکترونیک، حق انصراف برای برخی کالاها تعریف شده اما مواد غذایی، کالاهای فاسدشدنی یا محصولاتی که شرایط بهداشتی دارند، معمولاً مشمول بازه طولانی مرجوعی نیستند. به همین دلیل فروشگاه میتواند شرایط دقیق و محدودیتهای مرجوعی را قبل از خرید اعلام کند و مشتری با آگاهی از این موارد خرید را انجام میدهد.